czwartek, 1 sierpnia 2013

Zawieszenie.

Zawieszam bloga!
Bardzo przepraszam, ale pod ostatnim rozdziałem każdy komentarz zawierał tekst "Pisz szybko". Chciałabym spełnić waszą prośbę i napisać szybko rozdział, ale to działa na tej zasadzie; muszę pisać szybko - nie mam weny, mam pisać kiedy chcę, bez nacisków - cały rozdział mam już w głowie. Dodatkowo muszę uporządkować rzeczy związane z Voldemortem, bo szczerze mówiąc to co wcześniej wymyśliłam jest do bani i teraz myślę co z nim zrobić. Oczywiście nie jest złym pomysłem jego powrót, bo to planowałam od początku i jestem zadowolona z mojego wyboru.
Nie wiem przez jaki czas blog nie będzie funkcjonował. Jeśli już ułożę dalsze przygody bohaterów, napiszę KILKA rozdziałów na zapas, myślę, że go z powrotem otworzę. Nie będę mówić konkretnej daty, bo jeśli jednak się nie wyrobię, będziecie mieć do mnie o to żal. A tego nie chcę.

No to do zobaczenia wkrótce ;c

7 komentarzy:

  1. ZALOSNE POPROSTU ZALOSNE TO CO ZROBILAS... NAJPIERW ZACHECASZ LUDZI ABY CZYTALI TWOJEGO BLOGA ZROBILAS PRZERWE PISZESZ FAJNIE LEPIEJ BY BYLO ABYS ZACZELA GORZEJ PISAC LUDZIOM BY BYLO LATWIEJ SIE POGODZIC ZE JUZ TEGO NIE MA A TY NAJPIERW ROBISZ SOBIE PRZERWUNIE 2-MIESIECZNA I CO ... OBIECUJESZ BEDE BEDE PISAC SZYBKO A TU CHUJ SE ZAWIESZASZ, BO COS CI NIE PASUJE NAGLE WEZ SIE OGARNIJ NIE WIESZ CO CHCESZ OD ZYCIA ZASTANOW SIE CO ZROBILAS I PISZ DALEJ ALBO NARA NA ZAWSZE NIKT TUTAJ NIE WROCI NAGLE BO KSIEZNICZCE SIE BEDZIE CHCIALO NAGLE PISAC NARA PRO ELO 320

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosny to jest ten hejt -.- Nie chce mi się nawet tłumaczyć tej osobie więc najlepiej go usuń :x JA tu zawsze wrócę.

      Usuń
  2. Ej, nie przejmuj się tym wszystkim. U mnie słowa "pisz szybko" nie znaczą że karze Ci pisać, masz to zrobić. Dla mnie one są zachętą, nadzieją że dostaniesz wenę, i nie mają w żadnym stopniu Ciebie pospieszać bo to od Ciebie zależy kiedy napiszesz i czy w ogóle.
    Mam nadzieje że odtworzysz bloga wtedy kiedy będzie Ci to tobie odpowiadać bo opowiadania póki co jest ŚWIETNE. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze: Zostałaś/eś nominowana/y do Liebster Award! Gratuluje, więcej tutaj: http://bole-dupy.blogspot.com/2013/08/liebster-award.html
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujuję ci Vivilisia za te słowa, naprawdę mi pomogło poparcie choć od jednej osoby. Chyba nie będę usuwała tego hejta, bo... w sumie nie wiem dlaczego, ale narazie zostawię go. ;)

    Co do tej nominacji: Wow,dzięki xd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj sie hejtem poprstu go usun bo to anonimowy xd kiedy wrocisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy wrócę i nie będę tu tego pisać, bo jeśli się nie uda na czas, będziecie mieć do mnie o to żal. :)

      Usuń